9 / 10
از 57 کاربر

پکیج تصفیه فاضلاب

 

پکیج تصفیه فاضلاب:

امروزه جمع آوری ، پالایش و دفع پسابها و پسماند های فاضلابها (اعم از بهداشتی و صنعتی ) یکی از دغدغه های مهم مسئولین و مردم ، در جوامع مختلف میباشد . در این زمینه طراحی و اجرای شبکه های جمع آوری و ساخت و نصب سیستم های تصفیه و پالایش فاضلاب ها گام اول و شرایط لازم در رسیدن به هدف حفظ منابع آبهای زیر سطحی و روی سطحی و به تبع آن حراست از بهداشت و محیط زیست است ... اما برداشتن این گام و صرف هزینه های در این جهت پایان کار و شرایط کافی نمیباشد . چرا که : هر دستگاه و سیستمی (صرفنظر از کاربری آن ) بعد از طراحی ،تهیه ، ساخت و نصب ، نیاز به راهبری و اپراتوری صحیح و آگاهانه دارد... در غیر این صورت – همچنانکه تاکنون بکرات مشاهده گردیده است – تجهیزات و دستگاه های تاسیساتی و تولیدی ، در زمانی – نه چندان طولانی – به مجموعه ای غیر قابل استفاده و گاه ضد خود ، تبدیل شده و در غیاب اپراتوری آگاه ، هر روزه از هدف نهایی طراحان و مجریان اولیه ، بیشتر و بیشتر فاصله خواهد گرفت .پکیج های تصفیه فاضلاب بصورت فلزی،پلی اتیلنی و بتنی ساخته میشود .شرکت زرین آب ژرف با سالها تجربه و فعالیت یکی از شرکتهای موفق در زمینه طراحی و مشاوره و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب با فرآیندهای جدید و به روز جهان درحال حاضراقدام  به ساخت و تولید پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی –صنعتی پیش ساخته بصورت فلزی ،پلی اتیلن،بتنی گردیده است .

 پکیج تصفیه فاضلاب چگونه کار میکند؟

 این پکیج ها بر اساس فرآیند لجن فعال کار میکنند و بهترین نتیجه را برای تصفیه فاضلاب برای مصارف کشاوری و یا تخلیه به چاه فراهم میکنند. پکیج های تصفیه فاضلاب را میتوان در روی زمین و یا زیر زمین نصب و بهره برداری کرد . از مزایای پکیج تصفیه فاضلاب این است که می توان طیف گسترده ای از فرآیند های تصفیه فاضلاب را در آن پیش بینی و اجرا کرد. پکیج های تصفیه فاضلاب در احجام و فرآیند های  مختلف و با  به سفارش کارفرما ، ساخته میشود .وقتی فاضلاب وارد پکیج میشود پس از حذف مواد جامد بوسیله آشغالگیر وارد مخزن هوادهی شده و پس از دریافت اکسیژن که معمولا بوسیله بلوئر تامین میشود ، باکتریهای هوازی شروع به تجزیه مواد آلی موجود در فاضلاب میکنند و پس از تصفیه فاضلاب در مخزن هوادهی جهت جداسازی لجن فعال همراه فاضلاب و برگشت لجن ته نشین شده به ابتدای مخزن هوادهی و یا هاضم لجن از این مخزن استفاده میشود . سپس فاضلاب خروجی عاری از هر گونه مواد معلق جهت گند زدایی به صورت ثقلی وارد مخزن تماس کلر میشود .

 

ویژگی پکیج تصفیه فاضلاب 

پکیج های تصفیه فاضلاب شرکت زرین آب ژرف از 2 متر مکعب تا 2500 متر مکعب در شبانه روز طراحی و ساخته می شود . پکیج تصفیه فاضلاب را می توان از جنس پلی اتیلن ، فلزی ، بتنی ، استیل ضد زنگ ساخت . امروزه با توجه به کم آبی در ایران و افزایش جمعیت استفاده از پکیج های تصفیه فاضلاب به عنوان یک منبع مهم و مفید برای آبیاری فضای سبز و کشاورزی مود استفاده قرار می گیرد یکی دیگر از مزایای پکیج تصفیه فاضلاب جابجایی آن پس از نصب و راه اندازی است . پکیج های تصفیه فاضلاب شرکت زرین آب ژرف با کارکرد و راه اندازی بسیار آسان می تواند استاندارد های سازمان محیط زیست را جهت مصارف کشاورزی و یا تخلیه به چاه جذبی را برآورده کند . کلیه فرآیند های پکیج تصفیه فاضلاب هوازی از یک فرآیند تصفیه لجن فعال است . از فرآیند های تصفیه فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیکی جهت حذف آلودگی های فاضلاب استفاده می شود .

 پکیج تصفیه فاضلاب فلزی

جنس دیواره پکیج ساخته شده ازورق فولادی St37 با ضخامت 6 و یا 8 میلیمتر و جنس کف پکیج ازورق فولادی St37 با ضخامت 8 و یا 10 میلیمتر ساخته میشود و جهت جلوگیری از پوسیدگی ابتدا سند بلاست شده و سپس با رنگهای زینگریچ و اپوکسی پوشش داده میشود .

بخش های پکیج تصفیه فاضلاب فلزی

1-آشغالگیر (Bar Screen):شامل آشغال گیر سبدی برای جلوگیری از ورود اجسام به تصفیه خانه

2-  مخزن متعادل ساز (Equalization Tank): مقدار جریان و آلودگی فاضلاب در ساعت های مختلف متفاوت است بنابراین از این مخزن جهت تنظیم جریان استفاده می شود و فاضلاب ابتدا در مخزن متعادل سازی جمع شده و سپس بوسیله پمپ به مخزن هوادهی انتفال می یابد .

3- پکیج فلزی : جنس و ضخامت بدنه این پکیج ها معمولا از ورق 6 میلیمترSt37  است و جنس و ضخامت کف پکیج معمولا از ورق 8 میلی مترSt37 است و شاسی پکیج نیز معمولا از پروفیل و یا ناودانی ساخته می شود . برای جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی ورق های پکیج فلزی پس از ساخت با سه لایه رنگهای صنعتی زینک ریچ و اپوکسی و پلی اورتان پوشش داده میشود .

4-مخزن هوادهی(Aeration Tank) : فاضلاب پس از ورود به این مخزن در معرض هوا و اکسیژن قرار می گیرد زمان ماند فاضلاب در این مخزن به نوع طراحی و فرآیند تصفیه بستگی دارد به طور مثال در پکیج های تصفیه فاضلاب به روش هوادهی گسترده زمان ماند و توقف فاضلاب در این مخزن معمولا بین 12 تا 48 ساعت است . تزریق هوا در این مخزن بوسیله بلوئر تامین می شود و برای انتقال هوا با لوله کشی از بلوئر به کف مخزن هوادهی ، بوسیله دیفیوزرهای تعبیه شده در کف مخزن هوا یا اکسیژن توزیع میشود .

5-بلوئر ها (Blowers) : برای تامین اکسیژن لازم برای  باکتری های هوازی موجود در مخزن هوادهی استفاده میشود .

6-مخزن ته نشینی (Sedimentation tank ) : در این مخزن لجن موجود در فاضلاب ته نشین شده و آب شفاف به وسیله ویناچ و بافل های که در بالای مخزن تعبیه شده است خارج میشود . بخشی از لجن ته نشین شده در کف مخزن ته نشینی بوسیله ایرلیفت پمپ دوباره به ابتدای مخزن هوادهی منتقل و مابقی لجن اضافی به مخزن هاضم لجن ارسال میشود .

7-بخش پمپاژ لجن برگشتی (Returned Activate Sludge) :شامل ایرلیفت (Air Lift Pump ) و یا پمپ لجن کش است که وظیفه انتقال لجن به مخزن هوادهی و هاضم لجن را به عهده دارد .

8-مخزن تماس کلر(Chlorine Contact Tank ) : جهت ضد عفونی فاضلاب از این بخش استفاده میشود . فاضلاب بهداشتی دازای انواع باکتری و عوامل بیماری زا هستند که در این مخزن بوسیله دوزینگ پمپ محلول کلری را که از قبل در پکیج تهیه مواد شیمیایی آماده کردیم را تزریق میکند .

9-مخزن هاضم لجن  (Sludge Digester Tank) : شامل مخازن هاضم لجن به صورت  هوازی و یا بی هوازی است . هضم لجن یک فرآیند تصفیه بیو لوژیکی است ،مواد آلی موجود در لجن در مخزن هاضم لجن تجزیه شده و تلوید گاز متان میکنند .

 تجهیزات جانبی پکیج تصفیه فاضلاب

*فیلترشنی : جهت از بین بردن کدورت

*فیلتر کربنی : جهت از بین بردن رنگ ، بو ، کلر باقیمانده در فاضلاب

*فیلترپرس : جهت خشک کردن لجن های اضافی

 

 

اجزای مکانیکی پکیج تصفیه فاضلاب:

یکی از مهمترین تجهیزات مکانیکی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی بلوئر(دمنده هوا )است . بلوئر دستگاهی است که هوا و اکسیژن مورد نیاز میکرو ارگانیسم های موجود در فاضلاب را در مخزن هوادهی تامین میکند . انتقال هوا به مخزن هوادهی از طریق لوله کشی از بلوئر تا کف مخزن هوادهی انجام میشود ، توزیع هوا نیز بوسیله دیفیوزر های حباب درشت و یا دیفیوزر حباب ریز انجام میشود .

مزایای  استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب فلزی

1-کاهش BODتا 95 درصد

2-نداشتن بو در حین بهرهبرداری

3- پایین بودن هزینه بهره برداری

4-نیاز به حداقل مراقبت

5-امکان افزایش ظرفیت

6-نصب و راهبری و نگهداری آسان

پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن

 شرکت زرین آب ژرف آمادگی دارد تا جهت ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب از جنس پلی اتیلن دو جداره با توجه به درخواست کارفرما اقدام نماید . استفاده ازپکیج های تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی در سالهای اخیر با توجه به عدم پوسیدگی وماندگاری بالا نسبت به پکیج های فلزی ، مورد توجه سفارش دهندگان قرار گرفته است .پکیج تصفیه فاضلال پلی اتیلنی تمامی فرآیندهای تصفیه فاضلاب را دارد .

مزایای  استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی

 1-سبک بوده سازه پکیج

 2-عدم خوردگی و زنگ زدگی سازه پکیج

 3-نصب و راهبری و نگهداری آسان

 4-سرعت بالا در ساخت و تجهیزات پکیج

 5-نداشتن بو در حین بهره برداری

 6- اشغال فضای کم (پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلن را می توان در زمین مدفون کرد )

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی بتنی

ساخته شده از بتن مسلح ضد سولفات با پوششی از ایزوگام یا قیر گونی بر حسب نیاز محیط نصب و به دو صورت قطعاتی و مونتاژ شده با توجه به شرایط محیطی و بار مصرفی ، تولید و نصب می گردد.پکیج های پیش ساخته بتنی برای تصفیه فاضلاب بهداشتی در حجم های 2 تا 10 متر مکعب در روز و برای جمعیت 10 الی 100 نفر ساخته میشوند و برای مجتمع های بزرگتر با جمعیت بیشتر با موازی کردن مخازن می توان طراحی شود . شرکت زرین آب ژرف آمادگی دارد تا جهت ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب بتنی با توجه به درخواست کارفرما اقدام نماید . پکیج تصفیه فاضلاب پیش ساخته بتنی را میتوان برای مجتمع های مسکونی و تفریحی و هتل ها و... استفاده نمود و تمامی فرآیندهای تصفیه فاضلاب را دارد .

 

مزایای  استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بتنی

 1-کاهش BODتا 95 درصد

 2-نداشتن بو در حین بهرهبرداری

 3- پایین بودن هزینه بهره برداری

 4-نیاز به حداقل مراقبت

 5-امکان افزایش ظرفیت

 6-نصب و راهبری و نگهداری آسان

 7-امکان نصب در زیر و روی زمین

 8- استحکام و دوام زیاد

  انواع فرآیندهای پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

 فرآیند هوادهی گسترده EAAS(Extended AREATION Activated Sluge)

 فرآیند راکتور بیو فیلم با بستر متحرک MBBR(Moving Bed Biological Reactor)

 فرآیند راکتور بیولوژیکی MBR (Membrane Bioreactor)

 فرآیند راکتورناپیوسته متوالی SBR(Sequence Batch REACTOR)

 فرآیند رشد چسبنده IFAS (Integrated Fixed Film Activated Sludge)

فرآیند صفحات بیولوژیکی چرخان (Rotating Biological Contactor )

فرآیند A2O

 

عوامل مهم در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

1-حجم فاضلاب تولید شده: هر چقدر دبی فاضلاب تولید شده بیشتر باشد بدیهی است که قیمت آن نیز بیشتر میشود . بنابراین قبل از سفارش باید میزان دبی فاضلاب مشخص شود .

2-میزان آلودگی فاضلاب: یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب است . به هر میزان که کیفیت و آلودگی فاضلاب بیشتر باشد می بایست فرآیند های بیشتری را برای تصفیه آن پیش بینی و طراحی گردد .بطور مثال در مجتمع ها و کارخانه هایی که میخواهند علاوه بر فاضلاب بهداشتی ،فاضلاب رستوران و آشپزخانه را وارد پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی کنند باید یک واحد چربی گیر برای حذف روغن و چربی در سیستم تصفیه فاضلاب پیش بینی و اجراء گردد .  

3-نوع و روش تصفیه فاضلاب: روش های مختلفی برای تصفیه فاضلاب وجود دارد بطور مثال در فرآیند پکیج MBBR بدلیل استفاده از پکینگ مدیا حجم مخزن هوادهی بسیار کم شده و نسبت به فرآیند هوادهی گسترده اقتصادی تر است .

4-خروجی فاضلاب تصفیه شده برای چه مصارفی استفاده شود: چنانچه کارفرما قصد استفاده مجدد از پساب را در خطوط تولید داشته باشد باید فرآیندهای بیشتری را برای تصفیه پساب پیش بینی و اجرا ء گردد بنابراین قیمت تمام شده پکیج نیز بیشتر میشود، همچنین استاندارد محیط زیست برای تخلیه پساب به چاه و مصارف کشاورزی متغییر بوده که باعث کاهش و یا افزایش قیمت پکیج تصفیه فاضلاب میشود .

5-جنس و متریال و برند تجهیزات مورد استفاده در پکیج تصفیه فاضلاب: یکی دیگر از عوامل مهم و تعیین کننده در قیمت پکیج تصفیه فاضلاب است ، دستگاه ها و تجهیزات وارداتی مورد استفاده در پکیج تصفیه فاضلاب مانند بلوئر ، ساید چنل ، دوزینگ پمپ ، پمپ لجن کش ،میکسر ساخت کشور های اروپایی بسیار گرانتر از تجهیزات و دستگاههای که در کشورهای آسیایی تولید میشوند به همین دلیل می تواند باعث کاهش و یا افزایش قیمت تمام شده پکیج شوند . همچنین جنس بدنه پکیج  تصفیه فاضلاب در قیمت تمام شده آن تاثیر دارد بطور مثال در پکیج تصفیه فاضلاب فلزی معمولا از ورق های کاربن استیل ST37 با ضخامت 6 و 8 میلیمتر استفاده میشود اما گاهی با توجه به شرایط محیطی و درخواست کارفرما ، ضخامت ورق های مورد استفاده در پکیج تصفیه فاضلاب  افزایش می یابد و یا از ورق گالوانیزه ساخته میشود .

عوامل مهم در طراحی پکیج تصفیه فاضلاب

1-دریافت وجمع آوری اطلاعات لازم مانند دبی فاضلاب ، آنالیز و کیفیت فاضلاب ،شرایط محیطی ، توضیحات کارفرما و ...

2- بازدید از محل پروژه و انتخاب بهترین مکان برای استقرار پکیج تصفیه فاضلاب

3-مصرف انرژی مورد نیاز پکیج تصفیه فاضلاب

4-ارائه لیست مواد شیمیایی مورد نیاز سیستم تصفیه فاضلاب

5- طراحی پکیج به گونه ای باشد که برای حمل و نقل جاده ای مناسب باشد .

6-حجم مخزن هاضم لجن حداقل برای سه ماه کافی باشد .

7- طراحی پکیج به گونه ای باشدکه  استانداردهای محیط زیست برای تخلیه پساب تصفیه شده را تامین کند .

8-تجهیزات و دستگاه ها طوری تهیه و طراحی شود که نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری را داشته باشد .

9-بررسی آمارها و آنالیز فاضلاب و توضیحات کارفرما و انتخاب بهترین فرآیند تصفیه فاضلاب و شرح دلایل انتخاب فرآیند سیستم و تجهیزات

 

هدف ازاستفاده ازپکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی 

تصفیه فاضلاب و دفع بهداشتی آن نقش مهمی در سلامت انسان ،جانداران و محیط زیست دارد . شاید برای شما که مالک یک اداره ، کارخانه ،مجتمع و ... باشید این تصور به وجود آید که با تخلیه مقدار کمی فاضلاب به محیط زیست ، مشکلی پیش نمی آید  ولی اگر همین مقدار اندک با گذشت زمان و مقادیر فاضلابی که در طی سال تولید میشود را تصفیه نکنیم به محیط زیست و اکو سیستم آسیب می رساند.تخلیه فاضلاب بهداشتی تصفیه نشده به محیط زیست باعث ایجاد بوی نامطبوع ، شکل نامطلوب ظاهری ،آلودگی میکروبی محیط زیست و ... میشود .فاضلاب های انسانی دارای آلایند های مختلفی مانند : میکروارگانیسم ها ، مواد آلی ، چربی و روغن ، مواد معلق و ... میباشد .امروزه با توجه به کم آبی درجهان با تصفیه فاضلاب می توان آن را برای آبیاری فضای سبز و فرآیندهای صنعتی و ... استفاده کرد .

عوامل مهم در خرید پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی 

بسیاری از خریداران پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی در هنگام سفارش ازشرکتهای سازنده پکیج تصفیه فاضلاب ابتدا به قیمت آن توجه دارند و پیشنهاد فنی سازنده پکیج را کمتر مورد بررسی و توجه قرار میدهند اما بهتر است در هنگام خرید پکیج از شرکتهای سازنده پکیج تصفیه فاضلاب به این نکات توجه کنیم :

1-درخواست پیشنهاد اولیه که مشخصات و لیست تجهیزات و کشور سازنده تجهیزات وارداتی  و ... بطور دقیق مشخص گردد .

2-ظرفیت ومبانی طراحی و نوع فرآیند تصفیه فاضلاب و جنس و ضخامت بدنه و استراکچر پکیج تصفیه فاضلاب مشخص گردد .

3-استانداردهای لازم برای ساخت پکیج مشخص گردد .

4-ظرفیت و کشور سازنده بلوئر

5-ظرفیت و کشور سازنده دوزینگ پمپ تزریق کلر

6- استاندارد خروجی پساب تصفیه شده

طراحی ظرفیت پکیج تصفیه فاضلاب

برای طراحی ظرفیت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی ابتدا دبی فاضلاب باید مشخص شود . برای تعیین میزان دبی فاضلاب می توان در مکان هایی که کنتور آب دارند میزان دبی فاضلاب به راحتی مشخص می شود و جهت برج های مسکونی تعداد واحد ها و جمعیت ساکن در مجتمع مسکونی مبنای محاسبه ظرفیت پکیج تصفیه فاضلاب است . سرانه تولید فاضلاب برای مکان های مسکونی 150 لیتر و برای مکان های اداری 80 لیتر محاسبه میشود . فاضلاب های بهداشتی دارای BOD=300 و COD=450 و TSS=280  هستند . خروجی پساب تصفیه شده از پکیج تصفیه فاضلاب برای مصارف کشاورزی و آبیاری دارای BOD=100 و COD=200 است در صورتیکه پساب خروجی برای تخلیه به چاه باشد ، باید طبق استاندارد های محیط زیست BOD=30 و COD=60 و یا کمتر از این مقدار باشد . 

پکیج تصفیه فاضلاب و کاربرد آن

پکیج تصفیه فاضلاب یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در حوزۀ تصفیه صنعتی به شمار می رود. مجموعۀ زرین آب ژرف به عنوان یکی دیگر از مراکز سازنده و مجری سیستم های تصفیه فاضلاب صنعتی، همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به صاحبان مشاغل می باشند. در عصر حاضر، چالش بزرگی که صنعت گران و صاحبان مشاغل با آن در دست به گریبان هستند، حذف آلاینده ها و پسماند تولید شده از فعالیتشان می باشند و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب، می تواند بهترین راه حل برای حفظ سلامت محیط زیست می باشد.

با توجه به مطالب مذکور، طراحی و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی یکی از روش های مفید و مؤثر در حفظ محیط زیست به شمار می رود. در همین راستا، در ادامۀ مطلب، شما را با انواع پکیج تصفیه فاضلاب آشنا خواهیم نمود. پیش از هر چیز، جا دارد که تعریف دقیق از چنین پکیج هایی داشته باشید و سپس به موضوع ویژگی های پکیج تصفیه فاضلاب بپردازیم.

پکیج تصفیه فاضلاب شامل تجهیزاتی است که در راستای از بین بردن و حذف آلاینده های فیزیکی، بیولوژیکی، پسماندها و همچنین مواد شیمیایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این گونه پکیج ها متناسب با نوع فاضلاب متشکل از قطعات مختلف می باشند. عملکرد این گونه پکیج های تصفیه فاضلاب به نحوی است که فاضلاب با ورود به دستگاه و عبور از قسمت های مختلف پکیج، آلاینده های مذکور را از بین برده و از قسمت خروجی دستگاه، آب با کیفیت مطلوب و بدون آلودگی وارد محیط زیست می شود. در نتیجه از آب خروجی دستگاه می توان برای امور کشاورزی و همچنین صنعتی استفادۀ مجدد نمود. در واقع با توجه به هزینه ای که صرف می شود ولی نقش بسزایی در حفظ محیط زیست دارد.

انواع پکیج تصفیه فاضلاب

از جمله پارامترهای مهم و اساسی که پیش از خرید پکیج تصفیه فاضلاب بایستی بدان توجه داشته باشد، داشتن آگاهی نسبت به انواع پکیج طراحی شده در این حوزه می باشد. در این بخش شما را با انواع پکیج تصفیه فاضلاب آشنا می سازیم که در مشاغل مختلف منجمله کشاورزی، پرورش دام و طیور، صنعتی، نساجی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی آشنایی داشتن نسبت به پکیج های مختلف تصفیه فاضلاب، به شما دید کاملی نسبت به این موضوع مهم می دهد و در صورت لزوم، مناسب ترین پکیج تصفیه فاضلاب را می توانید برای مجموعۀ خود در نظر بگیرید. برخی از انواع پکیج تصفیه فاضلاب عبارتند از :

  • پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی
  • پکیج تصفیه فاضلاب نساجی
  • پکیج تصفیه فاضلاب رنگرزی
  • پکیج تصفیه فاضلاب بتنی
  • پکیج تصفیه فاضلاب هوازی
  • پکیج تصفیه فاضلاب خانگی
  • پکیج تصفیه فاضلاب کارواش
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع فلزی
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع پتروشیمی
  • پکیج تصفیه فاضلاب کاغذ و مقواسازی
  • پکیج تصفیه فاضلاب صنایع چرم سازی
  • پکیج تصفیه فاضلاب شستشوی فرش
  • و ...

خرید پکیج تصفیه فاضلاب

خرید پکیج تصفیه فاضلاب برای بسیاری از مشاغل لازم و ضروری است. در حالت کلی می توان گفت: میزان درصد حذف آلاینده های موجود در پساب ، بر روی کیفیت آب خروجی تأثیر مستقیم دارد. با توجه به تنوع پکیج تصفیه فاضلاب، مهم است که بتوانید با افراد خبره در این حوزه مشورت نموده و سپس با اطمینان اقدم به سفارش پکیج تصفیه فاضلاب نمائید.

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بر اساس نوع آن و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار گرفته می شود، تعیین می گردد. بنابراین پس از تعیین نوع پکیج، ابعاد کار و ظرفیت آن می توان اقدام به تخمین هزینۀ ساخت پکیج تصفیه فاضلاب نمود. بدین ترتیب مجموعۀ زرین آب ژرفاب با در اختیار داشتن مهندسین مجرب، قادر به طراحی و راه اندازی انواع پکیج تصفیه فاضلاب متناسب با نیاز شما، با قیمت ارزان می باشند.

امروزه از دغدغه های دوستداران محیط زیست ، یافتن راهی به منظور جلوگیری از ورود فاضلاب به طبیعت می باشد. فاضلاب ها از مواد آلی، مواد شیمیایی، باکتری های مضر و... تشکیل شده اند که برای سلامتی انسان ها و جانداران مضر است به همین دلیل بسیار ضروری است که فاضلاب ها قبل از ورود به طبیعت ، تصفیه شوند تا عاری از مواد مضر گردند. به همین دلیل از انواع پکیج تصفیه فاضلاب به این منظور استفاده می شود. فاضلاب ها شامل فاضلاب خانگی، فاضلاب صنعتی و... می باشد و برای تصفیه سازی این فاضلاب ها از پکیج تصفیه فاضلاب می توان بهره برد تا آلاینده های شیمیایی ، فیزیکی و بیولوژیکی پساب ها را از بین برد. شرکت زرین آب ژرف از معتبرترین مراکز فروش پکیج تصفیه فاضلاب در کشورمان است که انواع پکیج تصفیه فاضلاب را متناسب با مصارف گوناگون ارائه می کند.

پکیج تصفیه فاضلاب چیست؟

پکیج تصفیه فاضلاب شامل انواع تجهیزاتی است که برای از بین بردن ذرات اضافی فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. فاضلاب های ورودی به پکیج تصفیه فاضلاب، از مراحل مختلف عبور می کند و به سطح مطلوبی می رسد و می توان برای مصارف مختلف صنعتی و کشاورزی از آن استفاده کرد. با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب ، تمام باکتری های مضر و بیماری زا و آلاینده ها و مواد شیمیایی از بین می رود. برای خرید پکیج تصفیه فاضلاب با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از این مرکز معتبر فروش پکیج تصفیه فاضلاب ، خریدتان را انجام دهید.

دلایل استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب

  • از بین بردن مواد معلق و ذرات اضافی
  • حذف مواد سمی
  • از بین بردن پارازیت ها و پاتوژن
  • شکستن مواد آلی قابل تجزیه بیولوژیکی به مواد معدنی کم ضرر

اهداف استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب

  • استفاده ی مجدد از فاضلاب
  • تمیز نگه داشتن محیط زیست
  • ایجاد شرایط بهداشتی برای زندگی مردم

فروش پکیج تصفیه فاضلاب و تجهیزات مرتبط با تصفیه فاضلاب از طریق سایت شرکت زرین آب ژرف انجام می گیرد ومتقاضیان خرید پکیج تصفیه فاضلاب و سایر تجهیزات و دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب می توانند خرید پکیج تصفیه فاضلاب را به صورت غیر حضوری انجام دهند.امروزه از دغدغه های دوستداران محیط زیست ، یافتن راهی به منظور جلوگیری از ورود فاضلاب به طبیعت می باشد. فاضلاب ها از مواد آلی، مواد شیمیایی، باکتری های مضر و... تشکیل شده اند که برای سلامتی انسان ها و جانداران مضر است به همین دلیل بسیار ضروری است که فاضلاب ها قبل از ورود به طبیعت ، تصفیه شوند تا عاری از مواد مضر گردند. به همین دلیل از انواع پکیج تصفیه فاضلاب به این منظور استفاده می شود. فاضلاب ها شامل فاضلاب خانگی، فاضلاب صنعتی و... می باشد و برای تصفیه سازی این فاضلاب ها از پکیج تصفیه فاضلاب می توان بهره برد تا آلاینده های شیمیایی ، فیزیکی و بیولوژیکی پساب ها را از بین برد. شرکت زرین آب ژرف از معتبرترین مراکز فروش پکیج تصفیه فاضلاب در کشورمان است که انواع پکیج تصفیه فاضلاب را متناسب با مصارف گوناگون ارائه می کند.

 پکیج تصفیه فاضلاب در انوع مختلف

تصفیه فاضلاب یکی از موارد مهمی است که برای محیط زیست بسیار ضروری می باشد. پکیج تصفیه فاضلاب در انواع بهداشتی، انسانی یا خانگی و صنعتی می باشند که این پکیج ها به صورت فلزی، کامپوزیتی و فلزی می باشند. پکیج تصفیه فاضلاب در انواع ظرفیت ها به تولید می رسد و جهت تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. هر منبعی که دارای پساب خروجی باشد مانند مراکز تجاری، اداری، مسکونی، بیمارستان و... نیاز به پکیج تصفیه فاضلاب دارد. پکیج تصفیه فاضلاب شرکت زرین آب ژرف با راندمان تصفیه ی بالا و در نوع استاندارد می باشد. پکیج تصفیه فاضلاب شامل سیستمی است که فاضلاب را به پسابی بدون بو و آلودگی و در حد استاندارد می نماید. عدم استفاده از دستگاه های تصفیه فاضلاب و با ورود فاضلاب به محیط زیست، محیط زیست آلوده شده و امکان بیماری هایی را برای جانداران به همراه خواهد داشت. در اثر تخلیه ی فاضلاب به محیط زیست بدون تصفیه، بیماری های واگیردار به طبیعت ورود پیدا می کنند و موجب آلودگی آب های سطحی می شوند و تولید بوی نامطبوع می نماید. در سال های اخیر با رشد جمعیت و افزایش سرانه، تصفیه فاضلاب به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. از طرفی با وجود قوانین خاص دفع فاضلاب از سوی سازمان مربوطه موجب شده که انواع پکیج تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب می توان به راحتی تصفیه فاضلاب را انجام داد.

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب

با توجه به قوانین محیط زیست ، تخلیه ی فاضلاب بدون تصفیه نمودن آن به محیط زیست ممنوع است. تولید کنندگان زیادی در زمینه ی تولید پکیج تصفیه فاضلاب فعالیت دارند و انواع پکیج تصفیه فاضلاب برای مصارف مختلف تولید شده اند. برای خرید پکیج تصفیه فاضلاب با کارشناسان ما در شرکت زرین آب ژرف تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و بتوانید خرید پکیج تصفیه فاضلاب را در نوع مناسب با نیاز انجام دهید.

  • تصفیه ی فاضلاب رستوران‌ها، مجتمع‌های تفریحی و…
  • تصفیه ی فاضلاب کارگاه‌ ها
  • تصفیه ی فاضلاب ساختمان های اداری، هتل ‌ها و...
  • تصفیه ی فاضلاب های بهداشتی تولید شده مسکونی
  • تصفیه ی فاضلاب کارخانجات
  • تصفیه ی فاضلاب مجتمع‌ ها و ویلا های مسکونی

دلیل اهمیت استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب

یکی از پارامتر هایی که برای جبران کمبود آب مورد استفاده قرار می گیرد ، تصفیه فاضلاب است. با تصفیه فاضلاب می توان آب های مصرفی را مجدد به چرخه ی مصرف بازگرداند و از آن استفاده نمود. بنابراین یکی از دلایل مهم استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب ، استفاده ی مجدد از فاضلاب تصفیه شده است. یکی دیگر از دلایل استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب به جهت جلوگیری از بیماری ها و آلودگی در محیط زیست است. بنابراین با بهره گیری از پکیج تصفیه فاضلاب می توان از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمود.

شرکت زرین آب ژرف یکی از مراکز پخش دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب می باشد که فروش پکیج تصفیه فاضلاب را در کیفیت های عالی ارائه می نماید.

طراحی و ساخت و نصب پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی  :

برای طراحی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی دو عامل مهم تعیین کننده هستند ابتدا کمیت فاضلاب و دیگری کیفیت تصفیه پساب خروجی ،در صورتیکه طراحی و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب به درستی صورت پذیرد شاهد حداقل هزینه های تعمییرات و نگهداری و حداقل بو صدا و حداقل میزان برق مصرفی خواهیم بود و پساب تصفیه شده را می توان به آبهای سطحی تخلیه ویا  برای آبیاری درختان و گیاهان استفاده کرد . غلظت BOD اکثر فاضلابهای بهداشتی 350 میلی گرم در لیتر و COD فاضلاب 600 میلی گرم و TSS فاضلاب 400 میلی گرم در لیتر هستند و مشخصات فاضلاب خروجی پس از تصفیه کامل به BOD=30 و COD=60 و TSS=40 میلی گرم در لیتر می رسد . 

 

عوامل موثر بر قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

  • میزان کیفیت فاضلاب ورودی
  • نوع سازه پکیج تصفیه فاضلاب
  • میزان کیفیت آب مورد نیاز
  • نوع فرایند تصفیه سازی
  • دبی فاضلاب‌ ورودی

همان طور که گفته در تصفیه فاضلاب دارای اهمیت بالایی است و باید حتما فاضلاب های خانگی و صنعتی تصفیه شوند به همین دلیل خرید پکیج تصفیه آب می تواند این امکان را ایجاد کند تا بتوانید تصفیه سازی فاضلاب را به خوبی و بدون مشکل انجام دهید. ما در شرکت زرین آب ژرف فروش پکیج تصفیه فاضلاب را با بهترین قیمت و کارایی به شما ارائه می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

1مجموع 3 محصول
پکیج تصفیه فاضلاب MBBR با ظرفیت 50 مترمکعب

پکیج تصفیه فاضلاب MBBR با ظرفیت 50 مترمکعب

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب با فرآیند MBBR با ظرفیت 50 متر مکعب در روز
طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب 80 متر مکعب

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب 80 متر مکعب

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب EAAS با ظرفیت 80 متر مکعب در روز
طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب 30 متر مکعب

طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب 30 متر مکعب

پکیج تصفیه فاضلاب فلزی با ظرفیت 30 متر مکعب در روز ساخته شده از ورق های فولادی
1مجموع 3 محصول
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :