10 / 10
از 8 کاربر

پکیج بتنی تصفیه فاضلاب

پکیج بتنی تصفیه فاضلاب بهداشتی

این پکیج ها بصورت پیش ساخته تولید و جنس دیواره و بدنه پکیج از بتن مسلح ضد سولفات است . از لحاظ سرمایه گذاری بسیار ارزان قیمت تر از سایر انواع پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی است . مهمترین ویژگی پکیج تصفیه فاضلاب بتنی ارزان بودن و عمر بالای آن است . پکیج تصفیه فاضلاب بتنی معمولا در زیر زمین مدفون میشوند که این امر باعث اشغال کم فضا برای ایجاد تصفیه خانه است .

پکیج بتنی تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی 

  یک تصفیه خانه با تمامی  واحد ها  برای تصفیه فاضلاب است . خروجی پساب پکیج تصفیه فاضلاب بتنی بدون بو و مطابق با استاندارد های محیط زیست برای مصارف کشاورزی و یا تخلیه به چاه هستند .پکیج بتنی تصفیه فاضلاب بهداشتی با جدید ترین فرآیند های تصفیه فاضلاب طراحی و در مقابل شوک های لحظه ای بسیار مقاوم هستند .شرکت زرین آب پایه ژرف با سوابق  طولانی در صنعت تصفیه آب و فاضلاب می تواند کلیه سفارش ها ی ساخت پکیج بتنی تصفیه فاضلاب بهداشتی را با بهترین کیفیت تحویل کارفرما نماید .پکیج بتنی تصفیه فاضلاب بهداشتی ارزان قیمت ترین روش برای تصفیه فاضلاب بهداشتی است . پکیج های پیش ساخته بتنی در کارخانه این شرکت تولید و مونتاژ شده و سپس از جهت کیفیت کنترل نهایی انجام و بعد به محل نصب انتقال می یابد . 

مراکز مورد استفاده از پکیج بتنی تصفیه فاضلاب

 پکیج بتنی تصفیه فاضلاب می تواندبرای هتل ها ، ویلا ، کارخانجات ، مراکز تفریحی و غیره برای تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی استفاده گردد.

قیمت پکیج بتنی تصفیه فاضلاب

 اگر شما به دنبال ارزان ترین و بهترین پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی  هستید کارشناسان ما استفاده از پکیج بتنی تصفیه فاضلاب را پیشنهاد می دهند .

چرا از پکیج بتنی تصفیه فاضلاب استفاده کنیم

 ارزان بودن هزینه ، اشغال فضای کم ،عدم خوردگی و پوسیدگی بدنه پکیج ، قابلیت مدفون کردن در زمین ، مصرف انرژی بسیار پایین ، عدم انتشار بو در بهره برداری ، خروجی پساب مطابق با استانداردهای محیط زیست، قابلیت افزایش ظرفیت در آینده ، امکان جابجایی حتی پس از نصب و بهره برداری ، مقاوم در برابر شوک های لحظه ای ، نصب بسیار آسان ، عدم نیاز به اپراتور متخصص

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :